Hjælp til markedsføring på de sociale medier?

Uanset hvilken branche du er i, vil Facebook (og muligvis også Instagram og LinkedIn) være et relevant sted at have en virksomhedsprofil. Med mere end 3,6 mio aktive Facebookbrugere i Danmark, er der nok også en del aktive profiler i din branche.
Så ønsker du at:

  • nå ud til endnu flere indenfor dine målgrupper
  • skabe og pleje relationer med de relevante målgrupper
  • lave målrettet og effektiv annoncering
  • få flere tilmeldinger til nyhedsbrev, eller mødebookinger

Så er Facebook (og Instagram) det helt rette sted.

Med en sporings pixel kan du f.eks. lave målrettede annoncer til de kunder der har “forladt kurv”, eller set på produkter uden at købe, og sende endnu flere potentielle kunder ind på din webshop.

Kontakt mig i dag, og få et uforpligtende tilbud

Vi tager en snak om DIN virksomheds behov, og jeg udarbejder efterfølgende en skræddersyet månedspakke, der passer præcist til din virksomheds ambitioner og behov.

Strategien skaber en rød tråd og giver et overblik over, hvilke resultater du ønsker at opnå, derfor arbejdes strategien og målene ind i indholdet.

Opstart og samarbejde

Jeg sætter din virksomhedsside op i Facebook´s Business Manager, opretter sporings pixel, og forskellige relevante målgrupper, så det hele er struktureret, målbart og let at benytte.

Jeg kan udarbejde din medieplan, kampagner mm, og kan hjælpe med at få sign ups til dit nyhedsbrev, udbygge din følgerskare og opbygge nære relationer til denne via engageret community management – det jeg også kalder online kundeservice.

  • udvikling af strategi
  • relevante sociale medier for din virksomhed
  • oprettelse af LinkedIn virksomhedsprofil
  • oprettelse af Instagram virksomhedsprofil
  • oprettelse af Facebook virksomhedsside
  • udarbejdelse af medieplan
  • get social & be social = vedligehold samt community management

Det sidste punkt er helt essentielt.

Du skal være social med kunderne og pleje relationerne. På den måde kan du øge omsætningen på hver enkelt køb eller øge frekvensen af køb, og du kan samtidig få nye kunder – for nye kunder/relationer kommer ofte gennem dem du allerede har.

Det er en tommelfingerregel der er værd at huske.

Både Instagram og LinkedIn har ligeledes sporingskoder der kan oprettes og opsættes for at opnå målrettet markedsføring og større værdi.

 

Den gennemsnitlige dansker tjekker sin telefon 2,5 gange i timen.

Hver gang de tjekker telefonen logger de også ind på deres profiler på Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter osv.

Derfor bør de sociale medier være en essentiel del af din digitale strategi, og det er vigtigt for dit salg, at du kommer godt i gang, og udnytter dit fulde potentiale på de sociale medier.

De sociale medier spiller en stadig mere vigtig rolle i forbindelse med øget salg og branding, men også i forbindelse med virksomhedskultur og intern markedsføring. Hvis din virksomhed ikke allerede har en strategi for, hvilke medier der er relevante, så hjælper jeg med at kortlægge mulighederne.

 

Kontakt mig for et uforpligtende kaffemøde, og hør mere om DINE muligheder.
gitte@adease.dk eller 26954154

Social media tips & tricks
Jeg tillader hermed at mine oplysninger må tilføjes VIP listen MailChimp ( more information )
Få masser af gode råd og (hemmelige) tricks til øget synlighed og målrettet markedsføring på sociale medier
Ingen spam. Dine oplysninger behandles fortroligt, og bliver IKKE videregivet til 3.part