Project Description

Social Media

Megavin havde omkring 600 følgere på Facebook i august 2016.
Med en målrettet strategi har vi fået øget dette tal betragteligt, og med det også interessen samt interaktionen på hvert enkelt opslag.

Ud over udarbejdelsen af Megavin´s Facebook strategi, står jeg for udarbejdelsen af følgende:

  • Medieplanlægning
  • generering af alt indhold til sponserede kampagner opsat i Power Editor
  • Udarbejdelse af flere ugentlig opslag
    • herunder research til emner
    • udarbejdelse af tekster
    • udarbejdelse af billeder
    • optagelse af film mm
  • daglig overvågning og community management
  • fotografering af vine til Facebook
  • Idé generering af nye tiltag

Se mere på Megavin´s Facebook side

Website

Megavin har nogle undersider med relevant viden om vin, madopskrifter med videre. Indholdet til disse sider bliver som altid udarbejdet med kunden i fokus.

Jeg står for research samt udarbejdelsen af indhold, optagelser samt redigering af video indhold, opdatering af indholdet på siden, udtrækning og visning af månedens vinder mm.

Se mere på Megavin.dk  – Megaviden
og på Megavin.dk – opskrifter

Projektkoordinering

I forbindelse med opgradering af Megavin´s webshop, deltog jeg som digital konsulent i hele udvælgelsesprocessen af samarbejdspartner.
Efterfølgende deltog jeg som projektkoordinator i udvælgelsen af system, godkendelse af design, og alle de tiltag der fulgte med, for at sikre at slutproduktet matchede den planlagte strategi.

Billeder af nogle af aktiviteterne på Megavin´s Facebook side.

Social media tips & tricks
Jeg tillader hermed at mine oplysninger må tilføjes VIP listen MailChimp ( more information )
Få masser af gode råd og (hemmelige) tricks til øget synlighed og målrettet markedsføring på sociale medier
Ingen spam. Dine oplysninger behandles fortroligt, og bliver IKKE videregivet til 3.part