Start med at stå på forsiden af din Facebook virksomhedsprofil.
Klik på Indblik (se billede 1 ovenfor med den røde oval forneden)
Når du har klikket på Indblik, får du ovenstående skærmbillede frem.
(se skærmbillede 2 ovenfor)
Scroll lidt ned, til du kan se der står “Dine seneste 5 opslag”
Her klikker du på den blå boks hvor der står “Opret opslag”
Så får du et almindeligt skærmbillede hvor du kan oprette opslag.
Det FØRSTE du gør her, er at indsætte dit link.
Så snart du indsætter et link, får du dette skærmbillede (se billede 3 nedenfor),
og får mulighed for at tilføje flere billeder.
HUSK: at du kan klikke på linket på billedet (vist med en rød firkant på billedet nedenfor), og indsætte forskellige links på de forskellige billeder.
På den måde kan du linke til forskellige undersider eller produkter.
Det her trick virker ikke i Kreatørstudiet, og heller ikke i Facebook Business Suite.
Det her virker altså kun via denne finurlige vej.
Eller har du en nemmere vej til en organisk karrusel?
Hvis ja, må du meget gerne skrive til mig på gitte@adease.dk, så deler jeg din metode med de andre. Sammen er vi bedre.
Skal du i gang med at lave en karrusel?
Husk at du kan klikke “planlæg”, i stedet for “del nu”.
På den måde kan du oprette flere karruseller og andre organiske opslag på én gang, og så bliver de slået op på præcis de tidspunkter og datoer, som du gerne vil have dem til det.
Har du spørgsmål, så skriv endelig til mig |