Project Description

Social Media

Faldskærmsklubben Skydive Viborg står selv for de daglige opdateringer på Facebook. Men de havde et behov for at få skabt målrettede kampagner og konkurrencer på Facebook og dermed udbrede viden omkring klubbens eksistens, samt for at få øget antallet af elever på deres kurser.
Siden maj 2016 har jeg hjulpet dem med denne målrettede markedsføring, og skabt øget kendskab samt flere følgere til siden, altid i tæt dialog med klubben. Dette har betydet at klubben nu har positioneret sig som den næststørste i Danmark på de sociale medier.

Find klubbens Facebookside her : https://www.facebook.com/SKViborg/

Billeder fra kampagner/konkurrencer på Facebook.

Udtalelse fra Thomas Riisgaard,

Instruktør og bestyrelsesmedlem Skydive Viborg

Vi har siden juni 2016 haft Gitte/Adease til at varetage konkurrence og annoncerings delen på Facebook for Skydive Viborg, hvilket har resulteret i mange nye “Likes” til siden, samt øget interaktion på opslagene. Vi sætter pris på samarbejdet, og er fuldt ud tilfredse med resultaterne af indsatsen.
Thomas Riisgaard
Social media tips & tricks
Jeg tillader hermed at mine oplysninger må tilføjes VIP listen MailChimp ( more information )
Få masser af gode råd og (hemmelige) tricks til øget synlighed og målrettet markedsføring på sociale medier
Ingen spam. Dine oplysninger behandles fortroligt, og bliver IKKE videregivet til 3.part